PUBLIKATIONEN VON HENRIETTA BATINOVIĆ
KONFERENZBEITRÄGE
- Come Closer, but Not Too Close: How Virtual Influencers Can Facilitate or Restrict Brand Experiences in the Metaverse, in: Proceedings of the Hawaii International Conference on System Sciences, Vol. 57, S. 2797-2806, 2024 (zusammen mit F. Tingelhoff, S. Schöbel, M. Hammerschmidt)
- Now or Never! The Impact of Pop-Up Stores’ Ephemerality on Impulse Buying, in: EMAC 2024 Annual Conference, 2024, Bucharest, Rumänien (zusammen mit M. Pisek, W. Toporowski)
Kontakt
Henrietta Batinović, M.Sc.
Professur für Marketing und Innovationsmanagement
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
Georg-August-Universität Göttingen
Platz der Göttinger Sieben 3
(Oeconomicum)
Raum 1.204
37073 Göttingen
Tel. 0551 39-21868
henrietta-pauline.batinovic@uni-goettingen.de